Politica de Garantie – Alto Ceramica
Toate produsele comercializate pe site-ul altoceramica.ro beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
1. Durata garantiei
Majoritatea produselor beneficiaza de garantie legala de conformitate, conform prevederilor aplicabile.
Pentru produsele care includ mobilier sau componente cu mecanisme (acolo unde este cazul), se aplica garantie comerciala de 2 ani, calculata de la data intrarii in posesia produselor.
Durata garantiei poate varia in functie de categoria produsului sau de specificatiile producatorului.
2. Produse pentru care se aplica garantia
Garantia se aplica pentru toate produsele comercializate de Alto Ceramica, inclusiv:
gresie si faianta
parchet laminat
pardoseala SPC
obiecte sanitare (vase WC, lavoare, cazi, cabine, etc.)
baterii (lavoar, dus, cada)
accesorii baie
mobilier baie (acolo unde este aplicabil)
Garantia acopera:
defecte de fabricatie
defecte de executie
defecte ale materialelor
vicii ascunse
3. Situatii in care garantia NU se aplica
Garantia nu acopera defectele aparute ca urmare a:
montajului necorespunzator sau montajului realizat de persoane neautorizate
utilizarii neadecvate sau in alte scopuri decat cele pentru care produsul a fost conceput
socuri mecanice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, fisuri
manipulare necorespunzatoare la transportul efectuat de client
expunere la umezeala excesiva in cazul produselor care nu sunt destinate mediilor umede
depozitare in conditii neadecvate (temperaturi extreme, umezeala, praf excesiv)
curatarea cu substante sau materiale neadecvate, care pot deteriora suprafetele
expunerea directa si indelungata la raze UV puternice
expunerea la caldura excesiva
uzura fireasca aparuta in timp prin utilizare normala
factori externi exceptionali: inundatii, incendii, cutremure, socuri, accidente, etc.
Pentru produsele ceramice (gresie, faianta), garantia nu acopera diferentele minore de ton sau calibru, considerate normale conform standardelor producatorilor.
4. Lipsa certificatului de garantie
Lipsa certificatului de garantie pentru produsele care il includ trebuie semnalata in maximum 48 de ore de la receptia produselor.
Sesizarile ulterioare nu vor putea fi solutionate.
5. Responsabilitatea clientului la receptie
Cumparatorul intelege ca, dupa efectuarea receptiei, nu poate invoca deficiente vizibile care puteau fi observate in mod rezonabil la momentul preluarii produselor, precum:
ciobiri, fisuri, sparturi
defecte vizibile ale suprafetei
lipsa unor componente evidente
Este responsabilitatea clientului sa verifice produsele la ridicare sau la primirea livrarii.
6. Cum se face o reclamatie de garantie
Reclamatia trebuie sa contina:
numarul comenzii
numarul facturii
numarul coletelor (daca este cazul)
fotografii clare ale defectului (inainte si dupa desigilare, daca se aplica)
descrierea problemei
modalitatea prin care produsul a fost livrat sau ridicat
Reclamatiile incomplete pot intarzia procesul de solutionare.
7. Contact pentru reclamatii
📩 office@altoceramica.ro
📱 WhatsApp / Telefon: +40745656893